ael blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 6.2007

Wśród tych wszystkich tryskających radością blogów o ciążach, dzieciach, macierzyństwie i małżeństwie dochodzę do wniosku, że niewiele mam i nic nie osiągnęłam.
Bo nie robie doktoratu, nie ucze sie kolejnych jezykow, nie nurkuje, nie wspinam sie, nie tłuke grubej kasy, nie robie aplikacji, nie pracuje w korporacji, nie mam domu w Wilanowie ani nawet działki, nie żegluję, nie uprawiam windsurfibgu, nie jeżdże na nartach i nawet karnetu do Gymnasionu nie chce mi sie kupic… Jakaś taka nijaka jestem, za to podobno świetnie wyglądam ostatnio…

43-letni Piotr Gąsowski i 28-letnia Anna Głogowska zostali w niedzielę rodzicami zdrowej dziewczynki. Spoko, gratulujemy.
Robert Rozmus, rocznik 1963, sie żeni. Matka panny młodej jest od niego rok starsza. Wole nie wiedziec ile wiosen liczy sobie wybranka. Czy w zasadzie ile wiosen mniej ode mnie liczy sobie wybranka. Ale spoko, gratulujemy.
Piotr Tymochowicz bedzie miał córkę. Nie jest przerażony 20-letnią różnicą wieku między nim a jego szczęśliwą wybranką, która jednakże do czasu matury ukrywała ten związek. Tym bardziej gratulujemy.
Kwestię 23-letniej Weroniki Rosati obejmującej się z (podobno) 55-letnią hollywódzką grubą rybą totalnie pomijam.

O ile dobrze zrozumiałam spokojnie mogę się już położyć do grobu, bo w tamtą stronę zmierzają aktualnie faceci zainteresowani kobietami w moim wieku. Tym bardziej nie powinnam też podczas wizyty w siedemnastym sklepie jubilerskim, mającej na celu zakup pierścionka ewidentnie zaręczynowego, marudzić na zasadzie „ale skarbieeeeeee, ja chciałam z większym brylanteeeeeeeem”…
Póki co stanęło na tym, że Najaktualniejszy (jest w ogole takie słowo?) doszedl do wniosku, że nie powinien był zapraszac mnie do udziału w wyborze pierścionka. I to jedyne konstruktywne wnioski, pierścionka brak, bo ja sie na zaden nie moge zdecydowac.

A tak poza tym to od 10 maja jestem na urlopie. Do 11 czerwca. Do pracy przestałam chodzić 31 maja. Spoko, gratulujemy.


  • RSS